"
"

Bara för att...

Bara för att ja ska ha nått att skriva om så kommer ja köra på en sån här till ;)
Som ni ser blir de 2 st/dag :)

Dag 1 - Om mig

Dag 1 - Min bästa vän

Dag 2 - Det här hade jag på mig idag

Dag 2 - Beroende utav 

Dag 3 - Någon jag alltid kan lita på

Dag 3 - En dålig vana som jag har
 
Dag 4 - Något jag måste hinna med innan jag dör

Dag 4 - Någonting jag oroar mig för

Dag 5 - Saker jag stör mig på

Dag 5 - Något jag är bra på

Dag 6 - En bild på mig när jag var liten

Dag 6 - Alla mina hårfärger

Dag 7 - EN sak jag absolut inte klarar mig utan

Dag 7 - Några saker ni inte visste om mig 

Dag 8 - Min favoritserie 

Dag 8 - En bild på mig utan smink

Dag 9 - Mina rädslor/fobier

Dag 9 - Det här drömde jag om inatt

Dag 10 - Min profilbild på facebook
 
Dag 10 - Det här saknar jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0