"
"

!

Jag orkar inte bråka, snälla!
Vrf kan vi inte ens försöka fortsätta va vänner? Ni verkar ju inte ens vilja, ni blir ja bara sura o ger upp direkt utan att äns försökt! Så säger ni att pga mig kommer vi inte längre kunna vara de!? Om ni alltid bara ska bli sura för allt så kommer de inte funka!
Vrf kan ni inte bara acceptera att ja tycker de e kul o vill lära mig mer o ist åtminstone va glada för min skull?
Jag trodde ju faktiskt att ni va vänner som stötta o kunde förstå, men nej tydligen inte!


Kommentarer
Postat av: Maja

Men lina du borde fatta ? Vi blir ju ledsna för att du är vår bästa vän o vi vill ju att vi ska umgås som vi alltid gjort, o de kommer vi inte kunna göra nu ! O sen fattar ja inte, först säger du att du lär dig mycke på lördagar o då behöver du väl inte byta ? Vi sa att vi alltid skulle hålla ihop .... :'(

2011-12-07 @ 00:12:37
URL: http://mcbk.blogg.se/
Postat av: Magda

Jag håller med Maja. Jag fattar inte att du kan göra så...... Det var en annan sak att ni bytte på torsdagar och då blev vi inte superduper ledsna för vi gick ju i samma grupp på lördagar och vi skulle ALLTID det göra sa du. Det var det enda skälet som gjorde att vi inte blev jätteledsna. Jag blir såhäääääääääääääääääääääääääääääääär ledsen om du slutar........ snyft :'(

2011-12-07 @ 15:53:22
Postat av: Kajsa

Men snälla säg att ni driver? Här ska eran bästavän få byta grupp och det ni gör är att ge henne dåligtsammvete? Om man är bästa vänner tycker jag man ska stötta varandra i alla lägen. Bara för att man byter grupp betyder det ju inte att bryter kontakten med någon. Förlåt att jag lägger mig i, men jag blir bara så arg. Jag själv rider också och jag skulle ALDRIG bli arg på min kompis för att hon/ han byter grupp. Ni borde faktiskt skämmas!!!

2011-12-07 @ 22:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0