"
"

Saker ni nog inte visste om mig

* jag hatar mitt humör, kan va på hur bra humör som helst, sen räcker de me nån liten kommentar, som tillome kan va från nån av mina bästa vänner, så blir ja på as dåligt humör o sitter typ bara helt tyst o svarar bara jätte kort på om den personen frågar nått eller så -.- sen kan ja va sur i flera timmar, även fast ja igentligen inte alls e långsint :p

* ja irriterar mig på när folk kommenterar ens saker, tex. "asso hur länge har du igentligen haft den där jackan" så kanske man har haft den 1 år, och så går personen själv runt me nån jacka som den kanske haft i 4 år!

Säger inte alls att de e nått fel me att ha saker länge, tycker de bara e bra, om dom ändå e snygga o går att använda och man tycker om dom så vrf köpa nya?
Irriterar mig bara på själva situationen!

* ja hatar när folk tjatar! Speciellt om saker man absolut redan vet om själv utan att nån behöver kommentera de en enda gång, tex. Att man är Kort eller lång...

* jag kan typ aldrig somna innan 12...

* jag skulle kunna leva på choklad, tuggummi o julmust!

Nä nu ska ja sova, puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0