"
"

Ni e underbara!

its meee om Klaar!:
fin blogg :D


SVAR: Tack så mkt!! :)
   
Josefine om Klaar!:
Vilken fin header du har.
Ha en fin kväll!


SVAR: Tack så mkt! :) Desamma!
   
Evelina om Dag 2: beroende utav:
fin header! :D


SVAR: Tack så mkt! :)
   
Rebecca om Klaar!:
najs :)
   
Blogworld om Klaar!:
hej!
hoppas du har en fin kväll!
Vi har nyss startat ett ny blogg om bloggkändisar..
du kan väl kika in och skriva lite vad du tycker..
Du kanske håller med oss i vissa saker? :)


SVAR: Absolut kan ja de :)
   
alice om Klaar!:
Naw va söt header!


SVAR: Taack så mke! :D
   
Tilda om Klaar!:
fin blogg! kika gärna in min =)


SVAR: Taaack! :) Visst :))
   
nathalie om Klaar!:
hej! vilka affärer brukar du handla i? :D


SVAR: De varierar ganska mke beroende på årstid, sortiment m.m.. Men ja handlar ganska mke i bla. gina, bikbok, hm... :)
   
Amanda om Klaar!:
Hej! Nu har jag öppnat dörrarna för min nya skönhetsblogg, http://getgorgeous.blogg.se/. Om du är hår & sminkintresserad så kommer den att passa dig perfekt!
Ta en titt! Kram / Amanda


SVAR: Okej :)) Kram
   
rossanna om Dag 2: beroende utav:
Vilken fin blogg du har. Kram


SVAR: Tack så mke!! Kram! :)
   
Maja om Klaar!:
Älskar din header! Kolla gärna min blogg och säg vad du tycker om min header :)


SVAR: Va kul! Tack så mkt!! :D
   
Elin Ekström om Klaar!:
Söt blogg haru :D


SVAR: Tack :DD
   
Andrea om Dag 2: beroende utav:
choklad är verkligen svårt att hålla sig undan från!


SVAR: Hahah aa ;P
   
Jenny om Klaar!:
Vad ska du göra på nyår? Planerat något skojigt? :D

Kram
http://jennyvuongs.blogg.se


SVAR: I år har vi faktiskt inte planerat så mke, brukar ha värsta stora nyårsfirandena, men de har förstörts lite av olika anledningar... Så ja ska nog bara va hemma, o sen får vi se :) Kram!
   
Sofia om Klaar!:
Hejsan!
Fin blogg du har!
Skulle bli jätteglad om du checkade in min blogg och kanske skulle ställa en fråga i min frågestund :)
KRAM!


SVAR:: Tack så mkt! De kan ja göra ;D
   
clara om -:
mycket söt häst :D


SVAR: Aa visst e han?! VärldensBästa :D
28 December, 19:09  
anju om Klaar!:
Fin blogg!! Allt bra?


SVAR: Tack så mke! Jaara, sjdå?
   
BabyGaGa om Klaar!:
kikar in lite =) jätte fin header!! =) ha de bra!


SVAR: Tack så mke! desamma!
   
FIA om Klaar!:
hej! intresserad av ett bloglovin byte? :)
kram!


SVAR: Jaa visst :) Kram!
   
t om Klaar!:
grym blogg!
allt bra med dig? :)


SVAR: Tack va glad ja blir! Jaa de e bra :) sjdå?
V I K T O R I A ♥ om Klaar!:
Fina bilder på din header :)

Rösta gärna på vad jag ska ha för outfit på nyår!

http://olssonv.blogg.se/2011/december/nyarsklader-rosta.html#comment



SVAR: Tack!! :D Okej :)

   
Anonym om Klaar!:
Hej hej :) Har precis kommit igång med min första tävling där man kan vinna en makeup palette :)

Var med här:

http://lifeinamsterdam.se/2011/december/tavling-vinn-makeup-palette.html


SVAR: Okeej :)

   
Sara om Klaar!:
Jättefina bilder på din header!
Vad använder du för kamera?

Kika in på min blogg? :)


SVAR: Tack så jätte mke, använder en Canon EOS 1100D :))
   
Sofia om Dag 2: beroende utav:
Hej! Frågestund på min blogg kika gärna in och frågna något :)


SVAR: Visst! :)


Tack så jätte mke för alla kommentarer! jätte kul så fortsätt me de!! :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0