"
"

Svar..!

Maja om !:
Men lina du borde fatta ? Vi blir ju ledsna för att du är vår bästa vän o vi vill ju att vi ska umgås som vi alltid gjort, o de kommer vi inte kunna göra nu ! O sen fattar ja inte, först säger du att du lär dig mycke på lördagar o då behöver du väl inte byta ? Vi sa att vi alltid skulle hålla ihop .... :(

Magda om !:
Jag håller med Maja. Jag fattar inte att du kan göra så...... Det var en annan sak att ni bytte på torsdagar och då blev vi inte superduper ledsna för vi gick ju i samma grupp på lördagar och vi skulle ALLTID det göra sa du. Det var det enda skälet som gjorde att vi inte blev jätteledsna. Jag blir såhäääääääääääääääääääääääääääääääär ledsen om du slutar........ snyft :(

SVAR:
Asso ja fattar inte hur många ggr o på hur många olika sätt ja ska behöva förklara! Vi kommer ju fortfarande kunna va vänner, men om ni ska bli sura hela tiden kommer de fan inte funka! Om ni VILL fortsätta va vänner, e de upp till er! Ja orkar inte bry mig längre, FyFan!



Kajsa om !:
Men snälla säg att ni driver? Här ska eran bästavän få byta grupp och det ni gör är att ge henne dåligtsammvete? Om man är bästa vänner tycker jag man ska stötta varandra i alla lägen. Bara för att man byter grupp betyder det ju inte att bryter kontakten med någon. Förlåt att jag lägger mig i, men jag blir bara så arg. Jag själv rider också och jag skulle ALDRIG bli arg på min kompis för att hon/ han byter grupp. Ni borde faktiskt skämmas!!!

SVAR:
Tack, äntligen e de nån som fattar! :)


Kommentarer
Postat av: Magda o Maja

Kajsa lägg dig inte i. Fuck you !!!!!!

2011-12-08 @ 08:13:41
Postat av: Maja R

Håller faktiskt med Kajsa.

Seriöst tycker riktigt synd om Lina, vad är ni för vänner som tror att all vänskap handlar om vilken grupp man rider i??

Lina förändras ju inte bara för att hon byter grupp!

Maja och Magda ni borde verkligen tänka er för och sluta vara så himla egoistiska!!

För egentligen verkar det bara vara er själva ni tänker på i denna situation...

2011-12-08 @ 17:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0