"
"

Dag 1- lite om mig

HejHej, ska nu berätta lite om mig dåra, men ja har ju redan berättat lite så de mesta vet ni ju, men iaf;
Mitt hela namn är Lina Annika Louise Svensson, jag är 14 år och är född den 10 september 1997. Jag föddes i huddinge och bodde sen där med min mamma och pappa i ca 1 år innan vi flyttade hit till järfälla :).
Nu har ja 2 syskon, en lillebror som heter Anton och är 9 år och en lillasyster som heter Elsa och är 12...
Min mamma heter Annika. (så de e därför ja heter de i mellan namn, hahah smartigt :P)
Min pappa hette Lasse men dog i canser när ja va 9 år :'((.

Jaa.. va kan ja berätta mer som kan va intressant o veta...? Jo, ja har en hund som heter Molly och 2 kaniner som heter vitsippa o pyret. Som ja redan har sagt så rider ja på fritiden, och på lördagar i en special grupp i dressyr och där har ja min fina lilla Oscar :*
Jaa nu har ni fått veta lite om mig, ha de bra :)

image description Lilla oscar
//Lina<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0