"
"

Dag 10- mina starkaste minnen med någon jag inte har träffat på länge

Asso den ända jag verkligen har många minnen me som ja inte har träffat på länge e väl typ pappa...

Asså ja har ju hur många som helst, men ett av dom, var typ när ja var typ 5 år... Fråga inte hur ja kommer ihåg, men iaf; 
Haha ska ja berätta hela saken eller? Haha aja :P

Jag satt i ''lekrummet'' som vi kallade de (som nu e ett mer typ tv rum av nått slag) och min pappa skulle nåra dar senare åka till USA på jobbresa. Så han kom o sa att ja skulle komma o sen gick vi o satte oss vid matbordet, kommer ihåg precis vart vi satt o allting ju? Haha, men iaf, så frågade han typ vad ja ville att han skulle köpa till mig från USA. Jag sa att ja ville följa me ist, men han sa att de inte gick, men att vi skulle åka dit hela familjen när jag blev 10 år ist, (just exakt 10 veet a inte) för då hade min lillebror blivit lite äldre oxå, så sen sa ja att ja ville ha en blå gossedjurshund, haha jaa, de va väl såna saker man ville ha i den åldern :P. Men iaf, de fick jag, en blå liten gossedjurs hund som jag döpte till molly, och den har ja fortfarande kvar nånstans...

De där me USA resan blev ju inte av, eftersom pappa blev sjuk i canser när ja va 7 eller 8, och dog när ja va nästan 10... :'(

Sen har ja måånga fler, alla resor utomlans, och sommrar hos farmor och nyårsaftonar hos grunfeld...

Aja //Lina<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0