"
"

En gästbloggare till :)

Hejsan Linas läsare!! :)

Ni kanska känner igen namnet Maja Afzelius som hade den där bloggen: Majasoliinas med Lina, går även i Linas klass. Ja iaf så e de jag som typ ska gästblogga på Linas blogg medans hon e i aroba. Hon typ tvingade mig till de så aa, elr tvinga o tvinga, jag gjorde väl de kanska halvt frivilligt.

Har ingen aning om hur man gästbloggar eftersom jag aldrig gjort de förut så om ni har några tips kanske ni kan kommentera nedan. Hon ville tydligen ha flera som gästbloggar på hennes blogg så då e jag en av de. Juste. Länkar min blogg här så ni kan kika in där också ifall ni vill: http://majaafzelius.blogg.se/ 

Aa det var väl allt som jag ville säga i nuläget. Men bloggar senare på den här bloggen iaf :)

 Bild på mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0