"
"

22:17

HejHeej! Jag kom hem runt 9 nångång. Gick ner o duschade, rakade benen, smörjde in mig me bodylotion o ja all sån shit. Fräääächt!
Har precis borstat tänderna o krupit ner i sängen. Är jätte förkyld o har haft jätte ont i halsen hela dan så ska försöka sova snart.

Ridningen gick väl okej. Fick Dino, o vi red kadrillj... Inte min favorit dock men de e väl bra träning de me.
Imorn blire dressyr, tyvär inte på lilla Oscar då utan nån annan. Jag tror de blir Dino, eller de känns så, men vi får se ;).

Nej men nu ska jag sova så kanske jag blir lite bättre till imorn, hoppas!!
Juste kom på en grej jag kanske skulle kunna börja me på bloggen, men vi får se, de får ni veta imorn isf! Puuusch!

Saknar dig redan lillpojkeeen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0