"
"

Lina-annika-louise 2012-04-22

Sa ju förut att jag skulle göra en sanning om mig varje vecka så här kommer den första ;)

Kontrollbehov

Jag tror iaf de heter så? De lät bra, hahah.
Men iaf; När jag inte har full koll på allt får jag typ panik. Speciellt om de e nått viktigt. Kan typ börja gråta av paniken, hahah!? Går runt o tänker på de hela tiden, kan inte konentrera mig på annat,
försöker hitta lösningar osv. Om de e nått jag kommer på precis innan jag ska sova ligger jag o tänker på de hela kvällen och kan inte somna o de e sjukt jobbigt o störande!
Hatar de verkligen men går typ inte att göra nått åt?
Hahah, men hoppas ni inte har samma problem! :)

Hittar íngen passande bild till de här så ni får en på lilla mig ist ;)
image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0