"
"

Sanningar om mig

-Film:
Jag älskar att kolla på film, gör typ alltid de om ja inte kan somna eller har tråkigt.... Jag gillar typ alla sorts filmer utom 'fantasy' och vissa 'action'...

-Se fram emot:
Jag älskar att ha något att se fram emot o räkna ner dagar!

-Snöö:
Jag hatar att de snöar just nu -.-' men tror de holler på att sluta...

-Skolan:
Jag hatar skolan, tycker de e helt onödigt. T.ex. Matte: man behöver Bara kunna räkna +, -, •, /. inte nåra fucking ekvtioner, problemlösningar m.m!

-Beroende:
Jag är sjukt beroende av min iPod! Jag hatar att sitta vid datan, eller asså nej, men de e inte lika enkelt o bekvämt, e mke skönare att ha ipoden. Så ja skulle nog lätt välja en iPad före en data. + att de e lättare att ha me sig.

-Smoothie:
De e så sjukt gott på morgonen. + att de är ganska mättande oxå faktiskt ;).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0