"
"

Swefilmer.com

Fick en kommentar om jag visste vart man kan kolla på film gratis så ja tänkte svara på den nu innan jag glömmer.

Jag kollar på en sida som heter " swefilmer.com " som Afzelius sa va jätte bra, o jag håller heeeeeelt med! Sjuukt bra sida verkligen.
Alla filmer finns inte men Många, och även en del serier som t.ex. Gossip girl, pretty little liars, solsidan m.m.

Dessutom är den jätte enkel att kolla på och lätt att hitta filmerna. Sök på en film/ kolla topplistan, tryck på play. ENKELT OCH SJUUKT BRA!


Kommentarer
Postat av: L I N N - F O T O - V A R D A G

hej fin blogg, är allt bra med dig? :D

2012-04-14 @ 22:56:52
URL: http://linnahlborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0