"
"

Dagen

Red i hage imorse, va helt galet kul idag, jäklar va han typ flööög fram i galoppen, hihi han tyckte de va sjuktkul o bockade lite då o då men jag lyckades iaf sitta kvar ;)).
Sen släppte vi dom i hagen o gick hem o duscha osv o sen kom gäster för anton fyller år. Så vi åt lunch + fika o massa snack. En åkte vi tbx till stallet o red dom tillbax från hagen. Fixade sen allt o sen red vi väl runt 7. Tog nåra små språng över ett lågt räcke o de gick superduuper :)).
Sen fodrade vi osv o åkte heem.

Har typ bara kollat tv o lite såå, och suttit o kollat runt på massa kläder o grejjer på nätet, haha så nu har jag skrivit en lååång lista me saker ja ska köpaa, hehe, lyckas alltid glömma nått annars o kommer typ på de påväg hem, skitirriterande :pp. Såå ja, tror ja ska till stan me majjsiiii på måndag så jag lär väl göra av me lite pengar dåå ;)).

Så så har min dag sett uuut. Ska kolla lite bloggar nu o sen sova sista tidigt dagen imorn ju... Nästan lite sorgligt att inte kunna gå upp tidigt o gå till stallet o fodra nu... Kommer ju iof behöva gå upp tidigt om typ
bara en vecka pga skolan (:o) men de är ju dock inte så motiverande att kliva ur sängen för...
Men Gud va jag babblar, haha! Iaf ska sova strax så vi hööörs, PUUUUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0