"
"

Fredag

Gud va skönt me heeeeelg! Iaf, dagen va sjukt seg. Skolfotot blev nog inte heller bra o fotografen va askonstig.
Jaja, jag tog sen bussen hem, men tog 560 ist för orkade inte vänta på 548, men fick ju då gå hem från donken i spöregnet ist, men ajaaaa, kom if typ hem innan min andra buss skulle ha gått så de va väl värt ändå, hade ju iaf paraply.

Idag har de regnat, för er som missat de lixom, typ exakt helahela dan! Sen har jag haft svinont i halsen oxå så nu ska jag mysa ner mig i sängen o droga PLL o halstabletter. Kul fredag jaoo... Nej fyfan, men jag kan typ knappt prata så finns inte så mycke annat o göra. Ska försöka fixa matten oxå som ska va klar tills på onsdag så jag får sovmorgon på måndag.

Men vi hörs puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0