"
"

Godmorgon

Har vart ute me molly nu på morgonen o sen kollat pretty little liars. Sjukt seg idag så vet inte vad jag ska hitta på, men sjukt spännande i pretty little liars nu så måste se nåra till avsnitt, heheh..

Igår va jag i stallet, hade mötegrej vid 12 o sen kollade jag när dom red o sen skötte jag av min lilla bebiboo efter de för Maja va tvungen o draa...
Sen åkte ja hem runt halv 5 o sen segade jag typ bara hemma... Hej kul liv... Nej men jag va så jäkla trött så somnade typ redan runt 12.

Jaja, jag orkar inte blogga nu, ska gå ut en liten promenad me molly iaf. Hörs!


Kommentarer
Postat av: Maja Kärki

Åhh vilket avsnitt är du på av PLL? Ja vet vem A är ;) <3

2012-08-26 @ 18:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0