"
"

Lite saker ni kanske inte visste om mig?

• Jag har faktiskt inte sån himla ångest för att skolan börjar, ska bli rätt skönt att komma in i alla rutiner o skit igen, sen längtar ja ju inte precis efter alla tidiga mornar, jobbiga lektioner, läxor, prov osv, men DE e en annan sak!

• Jag typ dööör för killar som sjunger! Och hälst ska dom ju spela gitarr oxå! Meen jag måste typ se dom irl eller på film för att tycka de, inte bara höra på radio eller se på bild...

• Jag tycker hösten är riktigt mysig, visst de blir kallt o äckligt men de blir oxå mysigt mörkt o mycke färger osåååå, eller ja, mycke färger - iaf tills löven faller av o allt ist blir grått o trist...

• Jag är ofta rätt dålig på att "hålla i pengar" shoppar typ upp allt så fort ja har pengar... Riktigt dålig vana som ja borde "träna bort" om de går? Haha!

• Jag äääälskar serier mer än något annat! Haha nej verkligen inte, men älskar serier gör jag! Sjukt mycke roligare än en film som är över efter 1-2 timmar...

• Jag älskar att vara "ute på landet", så sjukt mysigt!

• Jag är sjukt hungrig just nu för jag har inte ätit nån middag så ska gå ner o käka nu, PussHej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0