"
"

Onsdag

Tredje gången jag skriver om dehär nu! :@

Vi slutade iaf kring 12, satt i centrum ett tag o snackade den gick vi till Maja.

Igår red jag världens finaste prins! Saknat honom så de e sjukt! Men de gick dock sådär, men skänkelvikningen gick helt okej. Men de va iaf hursom sjukt kul att rida honom igen! Men tror ändå de blir bättre med gladdys i dressyren när jag väl lär mig henne, för Oscar är så himla ostadig i sin form o har svårt att ta ett jämt stöd osv. Sen så kändes han väldigt himla liten oxå.. Men han kommer alltid att vara min världens finaste!!

Jaja idag blire iaf dressyr på gladdys då så får vi hoppas på att de går braaa!

Sen imorn börjar schemat i skolan somvanligt, går 8:30-15:00 varje dag så de e ju helt okej!

Men vi hörs, PussHej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0