"
"

Utkast: Aug. 14, 2012

haft en Super mysig dag i stan me Maja. Vi gick runt o shoppade massor, hämtade ut biobiljetterna, åt lunch på taccobar, såg bion osv. Den va sjuuukt bra! O jätte fint slut oxå ju! Hihii. Nej men den va asgrym så för er andra som inte heller har sett den än så gör de!
Iaf, shoppade ju än del oxå, ska fota allt nån dag när jag får tid, med systemkameran den här gången så ni får bra bilder, haha lovar!
Men kan ju skriva vad jag köpte iaf;
• blåa jeans - hm
• svarta jeans med gulddetaljer - zara
• ögonfransböjare - hm
• väska - hm
• ögonbrynspenna + kajal - kicks
- skinnjacka - hm (tänkte köpt en annan först men den fanns inte i min storlek ://)
• transparent puder - make up store
• flätat skärp - vero moda

Tror de va allt faktiskt.
Har kollat på Wallander nu o ska läsa lite nu sen kanske kolla nått avsnitt av Svensson Svensson o sen sova.

Ska rida imorn oxå ju, kvart över 6, så de blir ju skitkuul! :DD får se vad som händer innan, kanske går o solar o badar om de e fint väder, ska se om jag kan få me mig nån bara! ;).

Men vi hörs väl imorn, pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0