"
"

Yeeeah felfriiiii!

Kände att ni va tvugna att få veta de bara ;pp. 
 
Iaf, vi red somvanligt ut i skogen igår förmiddag, tog lite trav oxå där de va mjuk mark, o jäääääklar va han hade energi! Hahaha jag satt där barbacka o typ garvade så jag höll på att ramla av... :pp Men kul va de iaf!. 
Sen blev de ett ridpass på kvällen, blev lie väl långt, så han blev lite trött. Han va lite ostadig, fin stundtals men blev bättre mmot slutet. Sidvertsen blev iaf mycket bättre!
 
Idag red vi oxå i skogen runt 10 nångång, o idag la han sin energi på ett litet (nej rätt stort, hahah) skutt över en lerig ''pöl'' som han inte ville gå i, haha söteeee!
 
Ska rida ikväll me men blir ett lugnare pass då eftersom de blev lite långt igår.
Sen ska vi väl förbereda lite inför imorn när min syster fyller ååååår.
 
Jajaj, nu ska jag lägga upp lite bilder tänkte jag, gör nog de som tidsinställt så de kommer upp antingen senare idag eller imorn nångång :)
PUSS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0