"
"

Hos farmor

Vet inte riktigt när jag bloggade sist men ja skriver lite kort om dom senaste dagarna iaf.

Lördag: Vi spelade "äventyrsgolf" som va nån sorts blandning mellan vanlig golf och minigolf. Va riktigt kul faktiskt! Sen satte vi oss där på uteserveringen o snackade lite osv.
Sen gick vi hem o duschade o fixade oss, sen blev de restaurang me god mat.

Söndag: gick upp tidigt o åkte till falsterbo, kollade på hoppningen o lite annat som va o sen kollade vi i alla "affärer" - kulkuuul! Sen åkte vi tillbaka till Tylösand nångång runt 18 o satt mest vid tv'n, snackade osv.

Måndag: Packade de sista o tog sen bilen tillbaka till farmor, med lååång omväg... Eller ja, vi åkte fram-och-tillbaka lite där i Halmstad först för vi glömde saker, sen skulle vi åka o köpa present till lilla Freja, där de även hände en liten "olycka", nej men jag satt kvar me Molly i bilen när dom andra gick in o köpte, sen blev de jättevarmt i bilen så jag öppnade bildörren lite på glänt, sen efter några min kommer en gubbe med sina små barn som skriker o han skäller på, himla otrevlig typ, sen sätter han sig i bilen breve. Efter några min blåste de till o min dörr flög upp - och kom intill hans. Och de blev ju ett jääääävla liv, han skrek som förbannat o sprang runt där me massa jäkla grejjs, o ringde försäkringsbolag o fan vet inte allt, o de hade ju inte blivit ett märke knappt?
Helvete va sur han va, o otrevlig som fan - jävla gubbe!
Haha, men sen iaf, kom vi äntligen iväg, men åkte förbi lite inredningsbutiker på vägen, himla typiskt min mamma... Men sen kom vi iaf fram tillslut, efter 6 timmar från att vi satte oss i bilen till att vi kom fram, fast att de igentligen skulle tagigt ungefär 3..
Men ja, sen åt vi o tog de lungt på kvällen.

Tisdag: Åkte in till Karlskrona me mammi o shoppade. MyysMyys! Är i princip aldrig o shoppar me mamma så de va kuul. Fick me mig lite hem oxå; 1 typ blus från Åhléns, 4 blusar/toppar från vero moda, 1 bh från h&m och en långklänning från Lindex som jag sen sydde lite på senare på kvällen för att den skulle bli bättre ;). Dock e den typ 1 dm kort men de får va.

Onsdag: har vart på ett "äventyrsbad (?)" i Tingsryd, sen stannade vi i börjes o kollade i hästaffären o sen vidare till "varuhuset". Fick med mig en ny hjälm hem eftersom min är heeelt trasig typ, gammal oxå men riktigt skön så lite tråkigt att den ser ut som att vara 200 år gammal... Höhö. Sen köpte jag ny eyeliner o hårnålar bara.

Jaa... De va väl de.
Vi åker hem imorn tror ja, så blir de massa fix inför nästa vecka när vi hämtar hästarna - wiiii! :D, sjukt taggad, men liite nervös oxå faktiskt.. Men de blir sjuuktkul!

Vi hörs en annan dag, puss!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Liiiina ! Saknar er sjukt ! Apa längesen vi träffades ! Mohaha kände för att kommentera :DDD snälla kan du lägga upp bilderna på hästarna ni ska hyra ??? (A) <3333

2012-07-19 @ 00:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0