"
"

Gaaahh stress!!

Har skiiit stressigt nu, o här ligger jag i sängen me ipoden i handen... Men vad gör man inte ;) Hahah, nä men ja o mamma har nyss snackat lite om tävligen i Norrtälje i april... Lite halv-stressigt sådär eftersom ja måste anmäla mig på lördag o de e knas me licensen för mamma kan inte betala in förns imorn kväll så vi får hoppas att pengarna hinner fram till på lördag!!

Förövrigt har jag engelskaprov imorn och hemkunskapsprov på torsdag... Sååååhäär kul.. Har lite panik över hkk provet för de e sjuukt Mkr. O ja börja plugga idag.... Nejmen de ska väl gå bra.

Kom hem runt 9 från stallet. Hade dino! Ååh de va jätte kul, o de gick faktiskt bra! Vissa stunder va han jättefin, men ja e glad att han inte drar iväg me mig, hehe.. Imorn blire dressyr på min prins! Ååh så länge sen, hoppas verkligen att de går bra imorn! De behövs verkligen för att få upp mitt humör...

Nej nu blev de aldeles för långt, försöker blogga imorn, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0