"
"

Sanningar om mig

• Jag måste alltid stänga mina fickor när ja tar upp nånting, även om ja bara ska ta upp mobilen o kolla klockan o sen lägga ner den igen, eller när ja tar upp busskortet för att gå igenom spärren till råg/tunnelbana...

• Jag använder inga hårprodukter alls, förutom shampoo & balsam såklart, och torrshampoo ibland. Men aldrig nån platt-/locktång, hårspray...

• Jag tycker folk som mobbar e helt sjukt fega o omogna, så jävla töntigt o fegt att gå ihop flera stycken för att trycka ner/ slå ner någon! Helt sjukt att folk håller på så!

• Jag HATAR rökning. Så jävla äckligt! idiotiskt att ens tänka tanken att börja, när man vet att de e livsfarligt, bara för att dom tror att dom e "tuffa", Hahah, nej usch, de e bara sjukt äckligt, och inte de minsta "tufft/coolt"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0