"
"

Godnatt

Dagen har rullat på bra, helt okej lektioner, och lång rast då ja mest satt me johanna tora o sara o snacka o gjorde lite slöjdarbete som ändå ska va klart till nästa vecka.
Va på läxhjälp efter skolan me sara o gjorde NO o käka kakor 
Sen fick ja veta att pendeln och blåa linjen va värsta förseningarna osv så sprang till tåget och hann som tur va precis till ett som redan hade vart 30 min sent! Tunnelbanan började oxå rulla igång när jag kom till sumpan så de va ju skönt!
Mötte maja i huvudsta, gick till stallet, snacka lite, böt om, fixade oscar, kollade när hon red honom osv. Sen red jag, på baccarall. Gick faktiskt bra, han va lite stark o gjick o slängde me tygeln lite nån gång men annars va han riktigt fin faktiskt och linda sa oxå att de va jätte bra så de va ju kuuuul!

Kom hem runt halv 9 kanske, o nu har jag nyss kollat senaste avsnittet av portkod1321! Bra serie dedär, plus grym låt! 

Imorn äre skola like always o efter de dressyr på lillsessan!
Ska försöka hålla uppdateringen uppe men börjar, eller ja börjar o börjar, har vart ända sen början av sommarwn lite halvtråkigt att blogga, sen har jag inte så mycke tid heller. 9:an nu så gäller att kämpa gärnet lixom... Sen äre ju ridning o vänner osv. Men uppdaterar när jag hinner o har lust, puss!

Bild från i lördags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0