"
"

Helgen

Gårdagen spenderades i stallet först, sen åkte ja maja o hanna hem till maja o fixa oss lite typ, sen drog vi till stallet och ja, de va mysigt o läskigt, hähä.
Åkte hem till maja efter o sov där.
Idag drog magda runt 10 o vi andra låg o kolla film tills ungefär halv 2 när ja åkte till stallet o hämta alla grejjor.
Seeen åkte vi till ågesta o red ponnycup! Fick rida en söt liten c-ponny som inte riktigt ville sammarbeta med mig, trängde som in i helskotta i vänster och hittade honom inte riktigt. Men de va kul!
Åkte förbi pappas grav påvägen hem o kom väl hem runt 19, kollat solsidan osv osv.

Imorn äre skola, inställd sista lektionen så slutar 13:50, sjukt skönt! Ska hem då faktiskt hade jag tänkt, orkar inte göra nått, måste plugga massa oxå, en superstor no-uppsats typ som ska in onsdag tror ja? Sen SO osv! Ska se om jag hinner föra över lite bilder till datan oxå, blir ju aldrig gjort lixom för de tar ju sån jävla tid, har fortfarande inte köpr min data pga att de ska komma en ny modell av den nu i november/december tror ja så vi väntar till den kommer o ser va de e för skillnader osv!

Men nu ska jag sova, vi hörs, pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0