"
"

Lite snabbt då

Dagen har vart lite halvseg, o ridningen gick åt helvette, hon va rätt fin nån gång i mitten men sen tappade jag allt.. Annars fin i slutet o när vi trava av, annars vare ingen bra dag för oss. Hade ponnycupsmöte efter, ponnycup på söndaaaaaag, sjukt taggad, älskar ponnycupen såå himla roligt!
Åkte hem sen o mammi hämta upp mig i kallhäll.
Ska sova strax så jag orkar ta mig upp imirn me. Har typ slutt sminka mig i skolan, känns så jävla onödigt om ja inte ska göra nått speciellt efter o idag vare ju bara stallet satt ja. O imorn tror ja jag ska hem o fixa klart lite plugg så ja kan chillililla lite i helgen! Har inte sååå mycke läxor tror jag så de ska väl funka!

Men vi hörs nångång, pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0