"
"

Onsdag

Gick upp tidigt o åkte in till ryttarstadion me mammi för att kolla nör lena red, träffa mammas kuliga venner och kolla på ridstövlarna. Dom passade, så dom fick följa me hem, hahha hatar ridstövlar, altrig några som passar mig... Aja, kollade när hon red oxå, super fin häst! Sen åt vi o snacka lite typ, haha älskar mammas komizar, så ruliga 
Sen åkte vi o köpte nummerlapp oså typ sen hem. Va ute en långpromenad me molly o sen åkte jag till stallet. Rifningen gick helt okej, går frammåt känns de som, hon blev riktigt fin dom sista typ 20 min iaf. Ridstövlarna va dock lite "hala" att rida i, eller haha vet inte hur ja ska förklara men de lär väl lösa sig, jag vänjer mig nog!
Fick veta att vi har ponnycup på ågesta (tror jag de va?) 11 november så de blur superkul! Så himla roligt när de e borta för de e så kul att rida andra ponniiiiis! Hade lite "sammanställning" inför lördag oxå, lite grejjor kvar som ska lösas men de fixar sig.
Åt middag sen på nån restaurang me la familia, mysigtmysigt!

Imorn ska jag sortera bland mina kläder sen måste jag plugga o sen ska jag träffa maja tror jag.
Men nu kommer ni inte orka läs mer så vi hörs pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0