"
"

Fredag + lördag

Skrev ett typ as långt inlägg om dehär igår men allt förvann sen o då orkade ja inte skriva om.

Iaf, fredagen då, åkte till sumpan direkt efter skolan och mötte maja, sen åkte vi o mötte hanna i rissne o sen så blablabla o efter nåra timmar eller så kom vi hem till maja.
Vi kollade typ film o åt middag, sen runt 20 åkte vi till kista o hämtade ut biobiljetter, gick runt där ett tag, träffade på nån helt random liten tjej som ja inte orkar skriva om, men hon va kul, haha LOL! Sen köpte vi massa godis osv o sen började bion 21:10 tror ja. Vi såg TED, så jäääävla rolig! Jag o typ hanna oxå satt o garva mer eller mindre hela filmen, men maja tyckte inte den va lika kul, höhö.
Den slutade iaf 23:nånting o då åkte vi hem till maja, såg fortsättningen på filmen som vi började på innan o sen sov vi typ.

Igår då, vi vaknade 9, åt frukost osv o sen åkte vi till skytteholm (?) o såg alexanders match. Jag blev så jävla förbannad på domaren så de finns inte, skulle lätt kunnat slå ner honom! Ååååh! Men dom spelade finalen i sanktan 96.or mot dif, och tror ni inte domaren va djurgårdare då... De blev förlägning, skulle vart 5+5 min men blev lite längre på en och lite kortare på en då domaren blåste av förtidigt på ena eftersom bp hade hörna, på den andra hade dif bollen o va påväg att göra mål när de gått 5 min så då lät dom minsann fortsätta spela ett par min till... Sen vart de straffar, bp förlorade på en som enligt domaren då "inte" va inne. Åååh fuck off han kan gå o dö!
Jaja, jag är fortfarande sur för de, hahahahaha! Nej men lite har jag lugnat mig faktiskt! 

Vi åkte till stallet iaf, dom red sen åt vi o snacka lite typ. Åkte hem sen o kom väl hem runt 6 o sen va jag bara hemma resten av dagen. Somnade astidigt oxå för jag va skit trött Hähä.

Idag ska jag plugga... Har massa läxor, engelska + glosor, spanska, typ so kanske, och sen massa NO... guuuud så kulig söndag.
Men vi hörs hörni, pussipuuuuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0