"
"

Gymnasiemässa

Har vart en riktigt skön dag, bara en o en halv lektion, fn-dags grej o gymnasimässa efter lunch. Fivk gå runt o få lite information, papper osv. Vet inte alls vad jag ska gå, antingen häst/ridning eller nån bred linje så jag kan välja lite vad jag vill senare och då lutar de väl isf åt ekonomi tror ja. Jaja vi får seeeeee!

Slutade typ halv 2, men missade bussen så ja va i centrum ett tag me maja o sen kom ja hem runt 3. Har inte gjort nånting sen dess ttp, bara kollat runt på massa kläder osv. Måste verkligen plugga egentligen, har no prov imorn och en himlans massa spanska glosor till fredag... Spanska är verkligen de värsta ämnet som finns så om jag kan slippa de på gymnasiet så ja tack!

Jaja jag ska väl börja plugga nudååå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0