"
"

Master design!

Ååh vilken underbar vecka det har varit, kommer sakna allt sjukt mycke! Det har varit sjuuukt kul och alla som jobbar där är så sjukt trevliga och roliga o gulliga, ååh jag vill oxå ha dom som arbetskompisar när jag börjar jobba!
Fick en present idag och ett litet "brev"! Så himla snälla! Va en mini-högtalare till iphone/ipod, med superbra ljud osv. Sen fick jag ett typ fodral i brunt skinn, superfin, som man kan ha typ kort, mobil osv i. Med avtagbart band oxå.
Och sen fick jag en parfym av nadja oxå i början av veckan och idag fick jag en body lotion! Sen hr hon proppat i mig massa godis och julmust oxå! Ååh älskar henne, så himla gullig! 
Ni som söker prao förrästen så kan ja veeeerkligen tipsa om de! Master Design heter det och ligger i Årsta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0