"
"

Planer-helgen... nästa vecka

Väldigt osäkra planer änsålänhe så vi får se, men änsålänhe ser de väl ut nått sånt här;

• fredag; skola till 3, sen är jag väl antagligen me Maja eller sååå.

• lördag; kanske e me nån på dan sen sover jag hos magda på kvällen(????)

• om jag sover hos magda åker vi till stallet aaas tidigt, annars åker jag lite senare eftersom jag står funktionär på eftermiddagen, sen efter de åker jag väl hem typ o har nån sån där "ta-hand-om-mig-själv-kväll"

Jupp de va de.
Nästa vecka har jag inte så mycke planer just nu, är PRAO då iaf o jag ska PRAOa typ nånstans nära mammas jobb, ingen aning om varken va jag ska göra eller tider... Gryyymt, men de blir säkert bra.
Sen ska jag iaf va i stallet större delen av veckan, rider tisdag, dressyr onsdag, igenridning torsdag, stallet lördag. Sen vet jag inte riktigt va som händer däremellan dåra men de får vi la se 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0