"
"

11/9 -vila i frid-

Hmm...
Men de va inte de jag skulle prata om nu, utan lite snabbt om min dag.

Skolan rullade väl på somvanligt typ, haft ont i huvet heeela dagen och hicka typ 4 ggr, as jobbigt, men aja de funkade.
Va på läxhjälp efter skolanme Maja o sen va vi hos henne en liten stund innan jag åkte till stallet.
Red på fina gladdys, gick väl rätt okej. Galoppen blev helt okej och när vi travade av var hon oxå rätt fin. Sen däremellan gick de väl sådär, stödet fanns där, men dock inte riktigt där jag ville ha det... Jaja bara jobba vidare! Får ju rida henne imorn me iaf!
Fick en lapp om tävlingen i november oxå me lite info osååå.

Sen åkte ja hem, har käkat oså o nyss sett ett avsnitt av PLL.
Ska borta tänderna o tvätta bort sminket nu sen ska jag väl kolla lite bloggar osv o sen blire sängen för mig.

Men vi hörs imorn, pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0