"
"

Baraförattniskafånåttannatattläsa

Du heter: Lina Svensson
Smeknamn: Linnsen,
Låt som när du är ledsen sörjer till?: Gamla låtar
Beroende av: choklad, cola, iPod, mobil, ridning, BUSSKORT (skitjobbigt utan verkligen! Typ viktigare än mobil.!)...
Vad får du oftast komplimanger för?: Mitt hår, mina ögonfransar
Hur imponerar man på dig?: Bra personlighet, humor, ärlig, är sig själv
Brukar du skratta för dig själv?: Ja haha..
Vad står det i ditt senast inkomna sms: men åh orkar inte skriva hela, aslångt...
Var bor du?: Järfälla
Trivs du där?: Lite långt bort från stan oså men annars så!
Äger du några converse: Ja
Vad har du för mobiloperatör: comviq
Är du allergisk mot något: nopeee
Hur svarar du i mobilen: Ah hallå?!
Vem ringde du senast?: Maria
Vad sa du senast till den du pratade i telefonen med: lite om imorn typ
Antal timmar sömn inatt: orkar inte räkna
Sov du ensam: Ja.
Brukar du komma i tid: Japp, grymm på de faktiskt ;)))
När mår du bra: När jag är i stallet och med mina vänner
När blev du fotad senast: Idag
Hur känner du dig nu: bra typ, eller va?
Vad tycker du om fötter: tycker Inge speciellt men dom e ju inte vackra precis...
Vad saknar du: Att vara liten då de största problem som fanns va att man inte fick den leksaken man ville ha, pappa, mormor, vissa vänner som jag glidit ifrån - saknar dock inte dom som de är nu utan som dom va förut...
Hade du en bra kväll igår: jara
Favorit dryck på morgonen: Vatten, juice
Rakar du benen: ja
Rakar du dig någon annanstans: ja
Om ja, vart isåfall: Men himla nyfiken här va? Men under armarna bland annat.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Väldigt olika, vardagar går jag o lägger mig kanske 10 om jag inte har nått annat o göra o sätter på nån film o kollar bloggar o sånt. Helger går jag o lägger mig när jag är trött typ.
Är du blyg?: jag är rätt blyg med folk jag inte känner riktigt riktigt bra.
Sysslar du med någon idrott: ridning
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: kanske...
Är du nöjd med ditt liv: Ja för de mesta
Är du bortskämd: Nej
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: vet inte...
Vad längtar du till?: Lov!
Har du bra vänner och äkta vänskap?: jag har världens bästa vänner
Hur gammal är du: 15
Tycker du om någon just nu: jag tycker om alla mina vänner och familj
Du samlar på: Inget
Gröna eller röda äppeln: Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: ingen, vill inte prata med nån då
Vilken tid gick du upp idag: runt 7
När grät du senast: kommer inte ihåg
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej verkligen inte, bara dom e snygga, sköna o sitter bra så ger jag fan i om dom är mäskeskläder eller inte!
När går du upp ur sängen en helgmorgon: När jag känner för de
Vill du gifta dig: Ja
Vill du ha barn: Nån gång i livet
Är du bra på att laga mat: såklart!
Hur vig är du: är så jävla ovig som en människa någonsin kan bli!
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten eller iskall cola!
Tycker du om sushi: Nej, eller har aldrig smakat men kan inte tänka mig att jag tycker om de... Hehh
Vad äter du helst när du ser på film: olika
Bor dina föräldrar tillsammans: Skulle ha gjort....
Vilken ögonfärg har du: Typ gröna
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0