"
"

Bra dag!

Har haft en bra dag faktiskt. Engelskan va dock heeeelt åt helvete, fan vilken ångest jag har över den, kommer typ inte ens bli godkänd i engelska, seriöst, jag KAN inte, fattar inte ett skit av hörförståelsen... Åååååh!
Känns lite så i rätt många ämnen nu faktiskt, känns som allt bara faller o betygen bara sjunker neråt i en helvetes fart, speciellt engelska o sen typ musik... Inte för att jag någonsin vart grym i musik men nu känns de värre än någonsin.. O spanskan dödar mig, de e så jävla tråkigt så de e inte sant, sen gör de ju inte saken bättre att jag är helt forever alone i min grupp typ eftersom mina vänner har antingen annat språk eller e i andra spanskagruppen... Suuuper lixom.

Nej men de va inte de jag skulle prata om, dagen va rätt bra, no lektionerna e riktigt roliga nuförtiden när man äntligen fattar något, och vi hade 2 no idag så de gick fort!
Va på läxhjälpen me Maja efter skolan för att hjälpa henne me no'n, stog framme vid tavlan o lekte lärare hahahaha hejjagegrym! Nej men tror hon fattade liiite mer iaf så de va ju bra  vi satt o snacka o käka godis ett tag sen i solen o sen tog jag bussen hem!

Har inte gjort nånting sen dess men ska kolla på x-Factor tror ja dom jag missade i tisdags o sen ung o bortskämd. Sen ska jag duscha o sen tvätta... Suck e hkk läxa, måste hinna tvätta 2 ggr till tills på måndag + en gång för hand !

Jaja imorn äre orgenteringsdag, döda miiiig, men jaja om vi hittar vägen rätt så är de ju iaf skönare än vanlig skola, dock vet js inte hur fan de ska gå till för jag hittar inte ens dit vi ska va...
Aja de löser sig!

Haha vet inte om de va NÅGON som orkade läsa sig igenom hela de här ytterst intresants inlägget om typ skolan? Men ja, de får funka nu, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0