"
"

Buhuuu :'(

Min ipod e trasig...:''''''(( Jag har typ panik! Har ju allt på den liksom! Instagram, alla bloggar (veeeeet kan kolla på datan oxå men då glömmer jag ju bort va alla heter för på ipoden har jag dom ju lixom på hemskärmen), bilder, blogg.se appen osv osv... Skitjobbigt!
Men den har typ varit såhär en gång förut tror jag o då blev den bra igen efter ett par dar eller så typ men jag klarar inte så länge? O tänk om de inte blir de nu då.
 
Mami kommer hem om en stund iaf så åker vi och köper (förhoppningsvis, om jag hittar den jag ska ha) data till mig! Så ja det kom ju precis i rätt tid isf nu när ipoden e cppp!
Jaja, de löser sig väl förhoppningsvis, fast jag har ju typ haft den i 3 år snart så den kanske inte håller längre.... Åh min älskling, du måste bli friiiisk :'( ! Hahahhaha!
Men ja.. vi hööörs, pösspöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0