"
"

Cpp

Blev knas i inlägget här under, ade skrivit typ aslångt men nej, då kom bara rubriken me ja...

Jaja, dagen har vart rätt skön. Va på läxhjälp me Johanna efter skolan o sen gick ja hem till Maja snabbt för att lämna en tröja o snacka lite osåå. Sen tänkte ja åka till stallet men ändrade mig för de va iiiskallt ute o jag hade ingen tröja.. + så hade ja as ont i magen så köpte me mig lite choklad o åkte hem ist!

Fixade spanskan och kollade lite film o nu har jag käkat middag o duschat o nu ska jag sätta på en film igen o snacka me lite folk o den ska jag sovaa!

Imorn är de fredag. Sjukt seg dag me sjukt sega lektioner...

Jaja vi hörs imorn, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0