"
"

Grym dag

Jag har haft en asmysig födelsedag.
Började med att jag blev väckt tidigt imorse, fick lite presenter osv. Och ja nu ska jag vara duktig här o skriva allt jag har fått för jag kommer glömma de annars om jag känner mig själv rätt ;pp.
Så ja, jag fick 500 kr av farmor som hon hade skickat upp tillsammans med lite småsaker, sen gick jag genomskinligt nagellack, mascara, kajalpenna, data (som vi ska åka o köpa i veckan typ, och jag får välja vilken jag vill typ ;D), en hel shoppingdag me mami (haha händer inte speciellt ofta, typ en gång/år som jag e o shoppar me henne så de blir myyys! Så kan hon köpa massa grejjor till mig!), lite strumpor o sånt nödvändigt o sen ska vi åka o fixa mitt ID-och bank kort. Och sen har min finfina jacka kommit oxå så den fick jag oxå imorse!

Iaf sen fortsatte jag till skolan, hade en riktigt bra dag där med, tillochmed spanskan funkade, haha!
Efter de åkte jag in till stan typ direkt nästan för jag orkade inte åka hem emellan, så gick runt lite, mötte sen upp min familj vid kvart i fem o sen mötte vi lite av släkten så gick vi o åt middag! Myyyyysigt! Fick iaf 500 kr av morfar då oxå o sen fick jag ett kameraobjektiv! Wiiiiiiiiiih! :DDD skulle prova fota me de sen när jag kom hem men min kamera hade slut på batteri -.-' hehhe! Så de får väl bli imorn!
Men jag har iaf haft en riktigt mysig dag!

Nu ska jag Kolla om de har kommit ut något nytt avsnitt av PLL o den fixa iordning Mitt rum o sen ska jag sova!

Imorn äre skola först, rätt skön dag tror jag så de ska väl gååå! Sen ska jag till stallet och ridaaaa!
Men vi hörs, pusspuss!


Så får ni nåra bilder på lite av presenterna oxå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0