"
"

Lite frågor...

Favorit affär? - Vero Moda & SALT tror ja.

Rädd för? - ALLA insekter o kryp, speciellt flygmyror! Sen är jag helt sjukt mörkrädd...!

Jobbigaste ämne i skolan? - Spanska, fyfaaaan så jävla tråkigt de eeeee!

Vilka bloggar läser du? - Vänners, nåra "vänners - vänners bloggar", Kissies, juliahofsweden.

Godaste dricka? - Colaaa!!!! Och vatten om jag e jätte törstig och cider.

Godaste maträtt? - Ööm, jaadu... Vet inte, antingen typ älskar jag en maträtt eller så hatar jag den. Så har rätt många jag tycker om...

Bästa serie? - PRETTY LITTLE LIARS!!!!!

Bästa minne? - Oj, har sjuuuukt många bra, men många minnen me mina tjejjor från förra sommaren!

Vad är det roligaste du vet? - Va i stallet, Rida o va me mina underbara vänner!

Gillar du att åka bil? - Haha random fråga, men nej jag haaatar att åka bil, mår bara illa!

Beroende av? - Min iPod, choklad, cola, mobil, PLL!

Gillar du skolan? - Neeej verkliget hatar den, men de funkar oftast ändå på något märkligt sätt... Vissa lektioner kan gå o dö men annars äre väl rätt okej oftast.

Vad äter du oftast till frukost? - Eeeeh, macka typ, är riktigt dålig på frukost, tycker inte alls de e gott, men något brukar jag lyckas trycka i mig när jag hinner.

Går du på någon sport? - Ja jag rider.

Om ja, vad är kul med den sporten? - Typ att man lär sig nya saker hela tiden och man kan alltid lära sig mer. Sen är det så himla kul att känna den där känslan när det verkligen går bra och hästen är sjukt fin!
Vet inte men det är sjuuuukt kul!!

Hur mycket shoppar du för i månaden? - Oj, VÄLDIGT olika! Vet faktiskt inte, har ingen koll alls på de...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0