"
"

Lördag

Åkte till stallet vid 1, kollade när dom red o snacka lite osv. Åkte sen hem vid 4 kanske o sen har jag kollat på film, ätit middag o vart helt hypead framför tv'n resten av kvällen o garvat åt allt o inget som va på tv'n...

Imorn äre söndag o jag ska bara vara hemma och fixa massa skolarbete, har no-prov på torsdag så blir väl att plugga till de o sen har jag en hkk läxa o lite papper som måste skrivas under...
Sen ska jag försöka träna hade jag tänkt om min hosta och mage tillåter, o sen ska jag lite mini-spa här hemma med bad o bastu o hela köreeeet ;). NiceNicee!

Men vi hörs imorn, jag ska sätta på en rulle snart, sen får vi se, puss!

Du kommer alltid bara världens finaste pojjke!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0