"
"

Måndag

Helloo dagen va helt okej efter lunch ändå, men sjukt seg innan. Iaf, efter skolan åkte jag hem direkt o så åkte js o mamma till barkarby o kolla data till mig. Tänkte köpa en macbook PRO eller macbook air, men han i affären sa att den kunde bli seg om man hade myck bilder oså - vilket är just de jag inte vill! Så kanske köper en stationär ist... De e ju inte så jobbigt eftersom de bara e en skärm, tangentbord o mus, ingen stor jävla hårddisk eller va de nu heter lixom så de funkar ju! Ända e bara att jag inte kan ha den överallt i huset, ta me den till vänner osv. Men aja vi får seeee!

Jaja sen har jag bara typ kollat bloggar, instagram osv. Följ mig där btw. @linalouisesvensson!
Ska fixa en matteläxa nu tror ja så jag blir av me den, sen ska jag väl käka snart oxå!
Men vi hörs, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0