"
"

Onsdag

Hallojjj!
Dagen har rullat på somvanligt typ, hade orgentering på idrotten så jag, Maja, ville o Carl gick runt där i skogen i över en timme efter alla jäkla kontroller o gick halft vilse då o då, men de gick bra!
Efter skolan va jag hos Maja en stund o hjälpte henne me no'n, har prov imorn! Men jag tror jag kan de så de e väl lungt!

Iaf sen åkte jag till stallet kring 4, skötte gladdys lite o den red jag. De gick sådär, hon va rätt seg o tog inte riktigt skänkeln så satt där o jobba o jobba utan resultat typ, Hahah! Nej men den mot slutet, kanske sista 20 blev hon riktigt fin!

Kom hem runt 8 sen o har käkat lite o duschat nyss så nu ska jag sätta på senaste avsnittet av PLL o sen ska ja väl sovaaa! Eller ja...
Men vi hörs mer imorn hörni, ska försöka fixa lite roligare inlägg istället för bara "min dag, lalalal" men grejjen e att jag hinner inte riktigt me de, skola o allt oxå lixom, men imorn tror jag att jag ska hem direkt efter skolan o ge mig ut o träna!
Men vi hörs puss!

Och nej sorry men ni får ingen bild nu för jag har ingen på ipoden! Och javet att jag är riktigt dålig me bilder så tjata inte om det! Jag ska fixa de imorn om jag hinner o kommer ihåg, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0