"
"

Wiii äntligen!

Jag tog med so'n hem för vi har bara 2 lektioner kvar o jag känner att ja typ inte hunnit med nånting o fattar typ inte heller. Meeen iaf, skulle kolla runt på gymnasium iaf o lite andra grejjor, så när jag kollade runt hittade jag ett gymnasium som verkar aaaaas kul! Realgymnasiet i stockholm med inriktning hästhållning. Man kommer rida och hantera hästar jätte mycket och samtidigt lära sig mer om hästar teoretiskt + vanliga teoretiska ämnen som svenska, matte osv. Man kommer få en utbildning för att kunna arbeta inom hästar men även en högskoleförberedande utbildning ifall man ändrar sig och vill plugga vidare istället efter gymnasiet. Hur underbart??? Asso fattaaaaa va kul! Jag har iaf fått den här uppfattningen, men hann inte riktigt läsa klart innan vi fick strömavbrott o datan stängdes av -.-' Men om någon av er har gått/går på de gymnasiet så får ni jätte gärna säga hur de är, bra/dåligt osv.
Sååå nu ska jag göra om hela so arbeten o göra me de här istället tror jag! Wooop äntligen har jag hittat NÅGOT som jag iaf kan tänka mig om jag inte hittar nått ännu bättre!

Men ja, de va allt jag ville säga, haha, puss!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Tjenaaaaaa ! Nej men jag har också kollat på det gymnasiet och frågat runt lite och enligt folk som går och har gått där ska det vara as bra fast det jobbiga är att du har liksom vanligt plugg OCH hästarsaken, Hoho :)))<333333

2012-09-03 @ 23:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0