"
"

SVAAR :)

F om Frukost:
Jag har ALDRIG haft tålamod nog att pilla ihop ett helt peparkakshus :P

Svar: Haha okej :P
22 December, 20:14  
Adela om Frukost:
Hej, gillar din blogg :):)

Om du gillar min kan du följa mig här:

http://www.bloglovin.com/sv/blog/3293310/life-in-amsterdam/follow

Svar: Va kul! Okii ;)
22 December, 18:30  
Johanna om Dag 3: en bild på min fritid:
har frågestund på bloggen igen ;) passa på att fråga nån fråga när jag ändå är igång? för att komentera så klicka på länken: http://riktigtknasigt.blogg.se/2011/december/fragestund-1.html#comment
gör också kanske ett videoinlägg :)
Förlåt om du inte gillar såna här komentarer :(

'Jag skulle bli jätte glad ifall du skrev nån fråga.
kraam!

Svar: Aa visst :) Haha lungt, de e alltid kul me kommentarer vilka de än e :P
22 December, 18:14  
t om Frukost:
Vill du tjäna pengar på din blogg? 100 kr per person som besöker din blogg alltså om 10 personer kollat in din blogg så har du 1000 kr. är inte det helt sjukt? Det är lätt att bli medlem & det funkar.

Gå in på min blogg för mer info.

Kram!


Svar: Ofta?! Fett grymt ju!! okej :))
22 December, 14:40  
Millah - mamma till Amilia ♥  ([email protected]) om Godnatt!:
Hej allt bra? :)
Har flera roliga tävlingar i bloggen: http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html
Var jätte gärna med och tävla! Ha det bra ★ Kram // Millah


Svar: Okeej :))




Kul att ni kommenterar! Fortsätt me de! :)

Hahah känns ju lite knas sådär att ja typ inte känner nån av er här som kommenterat, men de e bra att ni kommenterar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0