"
"

Dag 3- Vad jag vill jobba med

När jag blir vuxen vill ja jobba som fotograf eller med något inom ridningen.
Jag älskar att fota och arbeta med bilder, och ja skulle tycka de är jätte kul att bli fotograf, men jag älskar ju hästar och ridning ännu mer, så kanske ska jobba med något inom ridningen och sen jobba som fotograf vid sidan om och då fotta tex, hästar och tävlingar o lite sånt ;). Skulle iaf vara kul, men ja har ju lixom inte bestämt nått och vet inte ens alla jobb som finns att välja på, och sen e de ju de me betygen oxå, måste ju få bra betyg så att ja kan välja de ja vill :). Jaa, nu vet ni lite om hur jag vill ha det :).

Puss// Lina<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0