"
"

1 april

Haaajjhaajj! Nån som blivit lurad Ida? De har inte jag, och har inte gjort nått heller, har haft fullt upp ju!

LottaCupen gick inte alls bra, eller altså ja red inte bra, men ja kom ändå 2:a! Och pga hur de gick förra gången förbättrade ja mig mest oxå och vann då hela på ponny! ;D
Sjuukt kul, trodde verkligen inte de efter hur ja red idag!

Igår va ja me mamma o kollade på ridstövlar, hittade dock inga pga mina fucking cp ben som inte har normal storlek i tjocklek jämfört me längd -.-' Så dom som va bra i vaden va för korta och tvärt om... Sen hittade ja faktiskt ett par som va jätte bra, men då va dom såklart för HÖGA!
Men vi ska kolla på andra ställen på lovet.. Fick iaf me mig ett marinblått schabrak hem, så de e ju alltid nått ;)!

Sen va ja i stallet o sen åkte vi till magda, o där gjorde vi väl lite allt möjligt ;). Va o bowla bl.a. ;). Heheh o ja som e sååå bra på de... Haha nä men sen gjorde vi en annan riktigt kul sak från hennes balkong! Ahahaha ja dog!
Sen på kvällen kolla vi på film o sånt typ ;).


Stackars er som har läst hela de här! Hahah, men vill man veta såå...

Nu har ja iaf duschat o gjort mig fräschhh, och nu MÅSTE ja plugga! Har svenska prov på tisdag, no imorn!
Nej ja måste, hörs senare, puuuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0