"
"

2012-04-25

HejHej!
Min dag har vart rätt okej, lite seg bara, o sen har jag vart på halvdåligt humör fram till engelskan, men de blev bättre när ja pratade me Majsiii ;)). Har hänt lite saker som vi båda typ märkt av som har gjort satt de har blivit knas, kan inte ta upp exakt vad här, men de har fixat sig nu ;).
Aja, iaf, dagen rullade väl på somvanligt...

Nu sitter jag hos Maja, har typ snackat lite o såntdäääär ;)). Ätit kolasås o druckit saft...
Ska till stallet typ ganska snart oxå. Blir dressyr på dino idag dåå. Ååh, jag vill ha tbx min priiins! BLI FRISK!

Nej men jag ska fixa ett tidsinställt som kommer upp SENARE, och inte nu direkt som igår... Hehe o sen måste jag gå, puss!
image description
Eeeeeelsklingeen!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0