"
"

Blev feeeel

"hiss/diss" inlägget skulle vart tidsinställt o kommit upp senare hade ja tänkt men de glömde ja såklart bort när ja hade skrivit klart så då publicerade jag direkt...
Haha aja, hursom, kom hem vid 8 ungefär, fick skjuts av mamma så kom mke tidigare ;).

Ridningen gick dåligt. Fick hoppa vitsippa. Har velat rida henne jätte länge för de va så länge sen, men nu hoppade vi ju o då blev de inte så mke dressyr som ja tycker e roligare, men de började rätt bra ändå faktiskt, innan hoppningen då menar jag, men hann inte få henne helt i bra form, men de va påväg iaf, så de hade nog gått ganska bra om de hade inte hade vart hopplektion.
Aja, hon e himla envis den ponnyn o ville inte gärna va på spåret själv när dom andra va i mitten så hon genade en del hur mke jag än försökte få ut henne på spåret... Haha söt. Nej men sen e inte hoppning min starka sida, o jag sitter ganska rak i ryggen typ eller vad jag ska säga, o måste träna mer på att få fram axlarna i hoppningen, för att följa me hästen bättre. Tyckte dock att jag flöjde me ganska bra idag, även om jag ser helt mongo ut när jag hoppar för jag e sååååå jäkla stel, så de ser bara sjukt ut. Hehe, men iaf, de gick inte bra. Blev en himla lång text om de.

Nu ska jag försöka plugga lite engelska. Har glosor till imorn som jag igentligen inte bryr mig ett skit om eftersom vi ändå aldrig har nått förhör på de, men jag måååste bli bättre på engelska för jag e verkligen sjukt dålig på de så de e mer därför jag tränar. Sen ska ja väl typ sova efter de tror ja, vill va pigg imorn.
Men vi hörs då, Puss&Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0