"
"

Gillas!

Gud va gulliga ni är, fortsätt kommentera!

Ni kanske undrar vrf jag inte alltid svarar på kommentarer, men de e oftast för att jag nästan alltid bloggar från min iPod o då kommer det lixom inte upp att det kommit nya kommentarer och då ser jag inte dom direkt som man gör på datan.
Sen är det mke krångligare att svara på kommentarer från ipoden oxå eftersom man inte kan göra riktigt på samma sätt, så då om det i kommentaren står t.ex. "Fin blogg", känns det som att de tar för mke tid att kolla exakt vad de står, o sen skriva de, bloggaddressen från den som skicka (om de är nån), namn o lalalal, bara för att skriva typ "tack" som svar.
Men ni ska veta att jag blir jätte glad för kommentarerna och jag svarar självklart om de e frågor i kommentarerna!! :)).

Fast nu kom jag på ett sätt som jag skulle kunna prova nästa gång, heheh ;D.
Men tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0