"
"

Godnatt!

Har fixat lite valborgsplaner nu tror jag. Skulle först åkt me magda till hennes land typ, eller de va inte helt bestämt men aa, men sen skulle dom inte dit så de blir inte så. Men jag tror jag ska va me Johanna nu iaf. Får se om vi e me nåra fler, annars lär vi ju iaf träffa en del om vi går till nån brasa eller så;). Men vi går se va vi hittar på! ;).

Ska gå o tvätta bort sminket o borsta tänderna nu o sen sova.
Imorn ska jag hem direkt efter skolan tror jag. Ska träna hade ja tänkt, o sen får vi se. Känner mig alltid jätte trött på onsdagar efter 2 dagar i stallet (inte ens mke?) direkt efter skolan med ridning o grejjer, så de blir skönt att bara va hemma imorn o tare lungt ;).

Men nej, jag ska fixa mig nu, hörs imorn, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0