"
"

Godnatt!

Ska blogga bättre imorn, men jag orkar inte nått mer idag.
Jag kom iaf hem från stallet vid 8 nångång, sen åt jag o har bara kollat på tv sen dess...
Jag fick Dino och Ridningen gick dåligt. Eller nej, eller ja vet inte, då o då va de okej, men såfort han tycker de e jobbigt håller han på o slänger me huvet o de e sjuukt irriterande. Sen e hans vänster galopp jätte kantig o sjukt obekväm!
Johanna frågade om jag ville starta på hnm hemma på tävlingarna för hon trodde inte Oscar skulle bli frisk, men jag sa nej, har inte alls ridit honom mke o de känns inte bra, eller ja känner mig inte redo på honom så nej.

Haha aja, nooog om dee! Nu ska jag bara chilla resten av kvällen. Har typ inte haft en ända läxa den här veckan (?!) :DD! Så jäääkla skönt!

Imorn tror jag ja ska hem efter skolan o läsa en engelskabok som jag fick på utv. Samtalet -.-' Nej men jag suger på engelska o jag vill faktiskt bli bättre i de så de e väl bra...

Aja, vi hörs, puss!

Vill ha tbx min lilla prins!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0