"
"

Hallihallå!

Vilket fint inlägg du hade gjort Maja ;)). Jag hann inte göra nått tidsinställt så bad henne fixa ett inlägg ist ;)).

Ridningen gick hursom dåligt. Han e jätte stark o typ springer iväg så fort man lättar i handen vilket man ju såklart måste göra. Så lite då o då springer han bara iväg o de känns som jag inte alls har koll på honom...

Sitter o väntar på att min pasta ska bli klar nu, sen ska ja äta den o sen gå o duscha. Sen efter de blire nog sängen. Måste somna tidigare, önskar verkligen att jag va kvällstrött vissa kvällar, och mest av allt skulle jag verkligen vilja va morgonpigg! Tänk va mke man kan hinna med på morgonen, om man inte som jag då, går upp 30 min innan bussen går... Skulle va sjukt skönt att kunna somna på kvällarna utan problem o sen gå upp tidigt o hinna typ träna, duscha & tvätta håret, äta en grymt bra o god frukost osv, på morgonen...
Haha aja, maten e klar nu så ska ära, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0